Panen siia kokku kõik, mida leidsin. Kuna lisan siia aeg ajalt postitusi juurde, siis tule mõne aja pärast jälle vaatama, kas midagi on lisandunud. Lisan siia lingid nii, kuidas tuleb. Oled teretulnud jagama siia omi leide. Kuidas reklaame vaadata. Kõik need, mida jagan on enamasti maailma praktika ja väga erinevates rakurssides ning valdkondades. Siiski tuleb […]
Kas Rodecaster Pro on plug-and-play riistapuu või nõuab ta pisut sügavamat lähenemist? Teen puldu ülevaate, pakun välja kaks võimalust kasutamiseks podcastis ja räägin ka pisut peenhäälestusest.
Meedialiit korraldab maakonnalehtedele podcastikoolituse, mul on õnn seda koos Priit Hõbemäega läbi viia. Kui sa tunned kedagi, kes tunneb kedagi mõnest maakonnalehe toimetusest, siis saada see postitus talle edasi.
Siin postituses selgitan natuke lähemalt, miks vaatlen online.opime.ee reklaamtekstide kirjutamise põhialuste kursusel sotsiaalmeedia seina, mitte kui postitust.
Siin artiklis ma ülistan nii podcaste, kui audioloenguid - peamiselt sellepärast et ma ise tegin just audioloengu ja hästi natuke narrin ka ühte riigiasutust.
Levinud arusaam reklaamialasest loovkirjutamisest on geniaalse müügilause väljamõtlemine. Ehk siis mingi kujund, mis viib ettevõtte käibe tõusuni ja kõik on õnnelikud.
"Räägi, mis see loovkirjutamine on, mida sa annad? Aga hästi lühidalt!" Siin on siis üks üritus lahti selgitada komplitseeritud ja keerulist ainet, mille taga on pea terve ärifilosoofia.
Annan Tallinna Ülikoolis loovkirjutamise loenguid ja olen tänulik selle võimaluse eest. Räägin siin lähemalt loengust ja milliseid teemasi ma selle all lähemalt silmas pean.
Brändi võib selgitada mitut moodi. Üks mahukamaid näiteid, mille varal brändi selgitada on riig bränd. Siin artiklis selgitan Äripäeva raadio eetris kõlanud "Eetris on turundusuudised" saadet - Eesti brändist.
Kuna mitme puhul on vaja lihtsate vahenditega selgitada brändi olemust ja seda kuidas päriselt enda ettevõtte brändi kokku panna, siis tegin sellise lühikese ülevaate.
Siin artiklis selgitan lähemalt reklaami olemust ja toon välja ka võimaliku variandi, kuhu ta on suundumas. Reklaam 2 on justkui järgmine level, mis kaotab nalja ja keskendub toote või teenuse omadustele.
Isegi tema on oluline. See tütarlaps, kes naeratades poseerib fotograafile, et samas olla seksikas ning püüda näida süvenenuna nutitelefonis olevale infole. Millised on vahendid, et panna oma koduleht kandma sinu brändi väärtusi?
Pakun huvitava mõtte, et õpetada inimestele WordPress veebide tegemist ja haldust. See on tänapäeval üsna lihtne ja tehnosoodumustega inimesed saaksid olla ka maapiirkondades palju edukamad.