Blogi

Podcasti episoodi algus ja lõpp

11. okt. 2022
Siin postituses jagan oma kogemusest paar soovitust podcasti alguse ja lõpu kohta.

Kuidas oma arvutis mängivat heli salvestada

8. sept. 2022
Siin postituses selgitan lühidalt, kuidas oma arvutis esitatavat heli salvestada.

Kuidas jõuab podcasti episood kuulajani

21. aug. 2022
Selle postituse eesmärk on lühidalt selgitada podcasti distributsiooni ja turundust.

Mida läheb vaja podcasti tegemiseks?

30. juuni 2022
Lühike ja konkreetne postitus podcasti tegemise jaoks vajaminevatest seadmetest.

Loovkirjutamise inspiratsiooni

4. okt. 2021
Panen siia kokku kõik, mida leidsin. Kuna lisan siia aeg ajalt postitusi juurde, siis tule mõne aja pärast jälle vaatama, kas midagi on lisandunud. Lisan siia lingid nii, kuidas tuleb. Oled teretulnud jagama siia omi leide. Kuidas reklaame vaadata. Kõik need, mida jagan on enamasti maailma praktika ja väga erinevates rakurssides ning valdkondades. Siiski tuleb […]

Kaua võib ehk Drool Log

4. okt. 2021
See reklaam kestab 2 tundi!

Rodecaster Pro - kellele mõeldud?

14. juuli 2021
Kas Rodecaster Pro on plug-and-play riistapuu või nõuab ta pisut sügavamat lähenemist? Teen puldu ülevaate, pakun välja kaks võimalust kasutamiseks podcastis ja räägin ka pisut peenhäälestusest.

RØDE Connect

31. mai 2021
Mis on odavaim, kvaliteetseim ja lihtsaim tehnika podcasti tegemiseks? Vastus on siin postituses.

Loominguline eneseväljendus

19. mai 2021
Annan mõned lihtsad nipid, kuidas oma loomingulist eneseväljendust boostida. Reklaamtekstide kirjutamisest käib jutt.

Maakonnalehtede podcastikoolitus

26. apr. 2021
Meedialiit korraldab maakonnalehtedele podcastikoolituse, mul on õnn seda koos Priit Hõbemäega läbi viia. Kui sa tunned kedagi, kes tunneb kedagi mõnest maakonnalehe toimetusest, siis saada see postitus talle edasi.

Sotsiaalmeedia on sein

1. sept. 2020
Siin postituses selgitan natuke lähemalt, miks vaatlen online.opime.ee reklaamtekstide kirjutamise põhialuste kursusel sotsiaalmeedia seina, mitte kui postitust.

Audioloengud

26. aug. 2020
Siin artiklis ma ülistan nii podcaste, kui audioloenguid - peamiselt sellepärast et ma ise tegin just audioloengu ja hästi natuke narrin ka ühte riigiasutust.

Mis asi on brändi hääl?

11. veebr. 2020
...ja miks on brändi hääl vaja paika panna? Artiklis on ka Turundustunni podcasti episood, mis käsitleb sama teemat.

Miks on vaja loovkirjutamisest rääkida strateegilises võtmes?

19. sept. 2019
Levinud arusaam reklaamialasest loovkirjutamisest on geniaalse müügilause väljamõtlemine. Ehk siis mingi kujund, mis viib ettevõtte käibe tõusuni ja kõik on õnnelikud.

Sissejuhatus loovkirjutamise ainesse

20. juuli 2019
"Räägi, mis see loovkirjutamine on, mida sa annad? Aga hästi lühidalt!" Siin on siis üks üritus lahti selgitada komplitseeritud ja keerulist ainet, mille taga on pea terve ärifilosoofia.

Teleklipp ja idee

18. juuni 2019
Salvestasin Kaimar Kukega episoodi sellest, kuidas valmib teleklipp. Siin postituses toon välja mõned olulisemad punktid, mis mulle meelde jäid.

5 nippi, kuidas tagada reklaamikampaania edu

28. mai 2019
Teen kokkuvõtte ühest hiljutisest Turundustunni podcasti episoodist, kus käsitlesime aastal 2015 toimunud Maks ja Mooritsa hakkliha kampaaniat.

Miks tellida kallist teleklippi?

18. apr. 2019
Teema tundub huvitav, nii tudengite kui ka ärimeeste seas. Rääkimata turundajatest, kes peavad igat senti kokku hoidma.

Selleks korraks jälle TLU loovkirjutamise loengusari läbi

7. dets. 2018
Annan Tallinna Ülikoolis loovkirjutamise loenguid ja olen tänulik selle võimaluse eest. Räägin siin lähemalt loengust ja milliseid teemasi ma selle all lähemalt silmas pean.

Eesti bränd

28. okt. 2018
Brändi võib selgitada mitut moodi. Üks mahukamaid näiteid, mille varal brändi selgitada on riig bränd. Siin artiklis selgitan Äripäeva raadio eetris kõlanud "Eetris on turundusuudised" saadet - Eesti brändist.

Kuidas teha brändi?

15. okt. 2018
Kuna mitme puhul on vaja lihtsate vahenditega selgitada brändi olemust ja seda kuidas päriselt enda ettevõtte brändi kokku panna, siis tegin sellise lühikese ülevaate.

Reklaam 2

8. sept. 2018
Siin artiklis selgitan lähemalt reklaami olemust ja toon välja ka võimaliku variandi, kuhu ta on suundumas. Reklaam 2 on justkui järgmine level, mis kaotab nalja ja keskendub toote või teenuse omadustele.

Koduleht kui brändiväärtuste kandja

1. sept. 2018
Isegi tema on oluline. See tütarlaps, kes naeratades poseerib fotograafile, et samas olla seksikas ning püüda näida süvenenuna nutitelefonis olevale infole. Millised on vahendid, et panna oma koduleht kandma sinu brändi väärtusi?

Tasuta pildipangad aitavad teha sinu veebi ilusaks

26. aug. 2018
Räägin tasuta pildipankadest. Nad on sponsoreeritud suurte tasuliste pildipankade poolt ja sisaldavad täiesti korralikke pilte ning muud vajalikku.

WordPressi õpe kohustuslikuks

26. aug. 2018
Pakun huvitava mõtte, et õpetada inimestele WordPress veebide tegemist ja haldust. See on tänapäeval üsna lihtne ja tehnosoodumustega inimesed saaksid olla ka maapiirkondades palju edukamad.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram