Bränd

Videloeng selgitab brändi baasteadmisi ning lisaks ka mõned kasulikud näpunäited.
Loenguid
11
Aeg
43 min
Formaat
Video
Koolitaja
Uku Nurk
Telli see e-kursus reaalse koolitusena
Kokkuvõte
Loengud
Kellele mõeldud
Arvustus

Vundamentaalteadmised

Käime läbi brändi vundamentaalteadmised. Selgitan kõik üksipulgi lahti, toon näiteid ja seiku päriselust. Veeda see 40 minutit bränditeadmiste meeldetuletmise või üle kordamisega ja saad edaspidi palju kindlamaid ja põhjendatumaid turundusotsuseid teha.

Eksistentsialistlikud küsimused

See on tegelikult juppideks jaotatud loeng, mis kannab bränditeadmise olulisimat infot. Baasteadmised on eriti olulised siis, kui tekivad eksistentsialistlikud probleemid. Näiteks - aga mida me peaksime reklaamides ütlema? Kuidas muuta oma välimust atraktiivsemaks? Mida peaks meie kommunikatsioon väljendama, et vastaks täpselt sellele, kes me oleme? Igas lõigus selgitan lahti olulisimad detailid ning püüan seda teha lihtsas maakeeles, et mõisted ikka kohale jõuaks.

Bränd eeldab raamistiku tundmist

Brändingus on väga palju raamistatud intuitiivsust, mis nõuab lisaks tunnetusele ka sügavaid teadmisi raamistiku enda kohta. Lõin selle kursuse Eesti väikesi ja keskmiseid ettevõtteid silmas pidades. Bränd on intellektuaalne omand, mida tuleb kasvatada. Mida jõulisemad on Eesti ettevõtjate brändid, seda rikkam on Eesti ärikultuur.

  • Turundusinimesed, kes töötavad ettevõtete turundusosakondades
  • Kommunikatsiooni ala inimesed
  • Ettevõtete juhid ja omanikud, kes tegelevad ise turundusega ja võtavad vastu turunduslikke otsuseid
  • Asutuste ja organisatsioonide juhid, kes tegelevad kommunikatsiooniküsimustega
  • Reklaamiagentuuride töötajad, loovmeeskondade liikmed, projektijuhid
  • Reklaaminduse, kommunikatsiooni, suhtekorralduse üliõpilased
  • Ärijuhtimise üliõpilased

Mida on teised öelnud


printerclockthumbs-uplist
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram