Käime läbi brändi vundamentaalteadmised. Selgitan kõik üksipulgi lahti, toon näiteid ja seiku päriselust. Veeda see 40 minutit bränditeadmiste meeldetuletamise või üle kordamisega ja saad edaspidi palju kindlamaid ja põhjendatumaid turundusotsuseid teha.
See on tegelikult juppideks jaotatud loeng, mis kannab bränditeadmise olulisimat infot. Baasteadmised on eriti olulised siis, kui tekivad eksistentsialistlikud probleemid. Näiteks - aga mida me peaksime reklaamides ütlema? Kuidas muuta oma välimust atraktiivsemaks? Mida peaks meie kommunikatsioon väljendama, et vastaks täpselt sellele, kes me oleme? Igas lõigus selgitan lahti olulisimad detailid ning püüan seda teha lihtsas maakeeles, et mõisted ikka kohale jõuaks.
Brändingus on väga palju raamistatud intuitiivsust, mis nõuab lisaks tunnetusele ka sügavaid teadmisi raamistiku enda kohta. Lõin selle kursuse Eesti väikesi ja keskmiseid ettevõtteid silmas pidades. Bränd on intellektuaalne omand, mida tuleb kasvatada. Mida jõulisemad on Eesti ettevõtjate brändid, seda rikkam on Eesti ärikultuur.