Ettevõtte reklaamid erinevates kanalites

Millised on reklaamikanalite eripärad ja natuke brändist ja e-poe tekstidest.
Loenguid
6
Aeg
1 päev
Formaat
Online ja F2F
Koolitaja
Uku Nurk
Telli see e-kursus reaalse koolitusena
Kokkuvõte
Loengud
Kellele mõeldud
Arvustus

Teeme nii brändile kui ka reklaamidele ringi peale. Vaatame läbi palju olulisi formaate, mõtleme sinna juurde ka brändifilosoofiat. See on pigem üldine reklaamide ja brändi ülevaade, mille eesmärk on anda ülevaatlik pilk ettevõtte reklaamidele. Näited ja teemad on valitud vastavalt minu kogemusele.

See e-kursus on kokku pandud reaalselt toiminud koolituse baasil ning F2F koolitusel räägin ja selgitan kõike pikemalt.

Juhul, kui tellid mind seda koolitust ettevõttes läbi viima, siis koolituspäev näeb välja nii:

  • 9:45 - 11:15 Hinga brändi ja klassikalised lühiformaadid
  • 11:15 - 11:30 Kohvipaus
  • 11:30 - 13:00 Audiovisuaalsed kanalid ja kampaania
  • 13:00 - 13:45 Lõuna
  • 13:45 - 15:15 Facebook ja Instagram
  • 15:15 – 15:30 Kohvipaus
  • 15:30 – 17:00 Pood ja koolituspäeva kokkuvõte.

E-kursus on mõeldud kõikidele reklaamindusega tegelejatele, kes soovivad saada kiiret ülevaadet ettevõtte reklaamidest.

printerclockthumbs-uplist linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram