Müügitekstide koolitus - Baltic Agro

Käime läbi müügitekstide kirjutamise peamised punktid
Loenguid
9
Aeg
9.00 - 14.00
Formaat
F2F
Koolitaja
Uku Nurk
Telli see e-kursus reaalse koolitusena
Kokkuvõte
Loengud
Kellele mõeldud
Arvustus

Koolitusel räägime erinevatest hoiakutest müügitekstide kirjutamisel. Kuna müügitekstid pole midagi muud, kui teksti vormi kirjutatud sõnum, siis käsitleme fookust, personaalsust ja kanalipõhisust. Koolitus on kokku pandud minu isiklikel kogemustel nii loovkirjutamise õppejõuna kui ka 25 - aastase reklaamiagentuuri töö tulemusena. Sisupunktid on kokku pandud vastavalt meie eelnevatele juttudele Janellega, seega tegu on rätsepkoolitusega.

Ajakava:

9:00 - 10:15
Haarava sõnumi loomine
- sõnumi ülesehitus (koolitaja räägib konkreetsusest, lakoonilisusest ja fookuses)
- sõnumi elujõulisus (sõnumi suunamisest erinevatesse kanalitesse ja hilisematest arengutest)
- sõnumi emotsionaalne pool (inimlikkusest, personaalsusest, liigselt bürokraatliku sõnastuse vältimisest)

Kohvipaus 10:15 - 10:30

10:30 - 12:00
SEO ja sisutekstid
- Otsimootorite ja AI evolutsioon ja viimased arengud (otsimootorid loevad ja saavad tekstidest aru, Chat GPT)
- Leitavate tekstide kirjutamine (tekstide lihtsusest ja loetavusest)
- Tekstide liigendamine nende kirjutamisel (kirjutades tuleb juba mõelda liigendusele, linkidele, vahepealkirjadele)

12:00 - 12:45 Lõuna

12:45 - 14:00
Inimesepõhine mõtteviis
- Personaalsus (maailma turundus, reklaamindus ja kommunikatsioon liigub personaalsuse poole ja tekstid muutuvad sõbralikumaks ja personaalsemaks)
- Lugude jutustamise tähtsus (inimestele lähevad igasugused lood korda ja infot on kasulikum edasi anda läbi lugude)
- Erinevad tekstimudelid (räägin erinevatest narratiivide ehk lugude loomise viisidest)

Koolitus on mõeldud Baltic Agro töötajatele

printerclockthumbs-uplist linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram