Proovitükk

Proovi luua brändi väärtusmaailma ja lahenda paar selleteemalist ülesannet.
 Tasuta
Registreeru
Loenguid
3
Aeg
17 minutit
Formaat
Video
Koolitaja
Uku Nurk
Telli see e-kursus reaalse koolitusena
Kokkuvõte
Loengud
Kellele mõeldud
Arvustus

TLÜ Õpilasakadeemia osalejate jaoks loodud ülesanne, mis õpetab aru saama brändingust.

Mida tegema peab:

  1. Selgitama ühte maaimakuulsa brändi sloganit
  2. Kirjeldama sama brändi väärtusmaailma
  3. Looma ühele brändile väärtusmaailma ja slogani

Eelkõige on see harjutus selleks, et õpiksid reklaamlauseid ja tekste nägema õigesti. Kuigi reklaamid võivad tunduda lihtsatena, siis tegelikult on iga reklaami taga väga suur töö. Näiteks Apple slogan: "Think different" Hoolimata kahest sõnast, on nende taga nii suur maailm.

  • Gümnaasiumi õpilased
  • Noored, kes soovivad minna reklaamindust õppima
  • Kõikidele, kes soovivad oma turundusteadmisi testida

 

Mida on teised öelnud


printerclockthumbs-uplist linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram