Raadioklipp võib olla nii tavaline kaubanduslik teadaanne, kui ka väike kuuldemäng. Siin kursusel me ei räägi kaubanduslikest teadaannetest, kuna nende tegemiseks ei ole teadmisi vaja. Raadio reklaamiplokis silma paistmiseks on vaja mõista raadioreklaami eripärasid. See ei ole lihtsalt väike helilõiguke, vaid aken sinu brändimaailma. Tänu raadioreklaami ajalistele piirangutele, tuleb see 20 sekundit sisustada sedasi, et reklaam jääks meelde ja annaks edasi nii müügisõnumi, kui ka tükikese brändimaailma.
Küsimus ei olegi niivõrd raadioklipi valmistamise maksumuses, kui et investeeringu tasuvuses. Hea raadioklipp võtab arvesse ka eelmisi ja järgnevaid raadioreklaame ning paneb kuulaja pea kumisema. Heas mõttes muidugi. Raadioreklaami ploki on tänapäeval lihtne eristuda, kuna enamik reklaame on kaubanduslikud teadaanded.
Kursusel ma selgitan, kuidas luua meeldejäävat raadioklippi. Raadiohäälte valimisest kuni ajastuseni välja. Oluline on ka see, kuidas raadioklipi idee kirja panna sedasi, et loodud klipp oleks just selline, nagu planeerisid.
Kursuse läbinu oskab valida raadiohääli, taustahelisid, luua meeldejäävat süžeed ja ajastada klipis toimuvat. Kursus on üks teema Reklaamtekstide kirjutamise põhialuste kursusest.