Reklaamtekstide kirjutamise põhialused

Õpid kirjutama viie enimlevinud reklaamikanali tekste nii, et nad vastaksid kanali eripäradele, brändile ja reklaamivajadusele.
 Tasuta
Registreeru
Loenguid
43
Aeg
5 tundi
Formaat
Audio
Koolitaja
Uku Nurk
Telli see e-kursus reaalse koolitusena
Kokkuvõte
Loengud
Kellele mõeldud
Arvustus

Siin räägin ja selgitan ära kogu põhilise reklaamtekstide olemuse. Kursus sobib nii algajale kui ka reklaamidega tegelejale, sest kunagi pole liiast põhialuseid uuesti üle korrata.

Kõige olulisim eristuvus: iseseisvad tööd ja tagasiside igale iseseisvale tööle.

Mida kursus sisaldab

BRÄND JA REKLAAMIVAJADUS
Õpid kirjutama reklaamtekste nii, et nad annavad edasi brändimaailma ja samas kinni pidama reklaamivajadusest.

5 KANALIT

  • tootetekst
  • raadioreklaam
  • telereklaam
  • välimeedia
  • sotsiaalmeedia

SEENIORID JA LAPSED
Õpid kirjutama seenioritele ja lastele suunatud reklaamtekste. Mõlemad sihtgrupid nõuavad pisut erinevat lähenemist.

5 TUNDI AUDIOLOENGUID
Kokku üle 40 audioloengu, mis on liigendatud vastavalt teemale. Pikim loeng on u 15 minutit.

10 ISESEISVAT TÖÖD
Juhul, kui valid iseseisvate tööde teekonna. Ma tegin ise samuti kõik need tööd ära ja loen ette.

TAGASISIDE ISESEISVATELE TÖÖDELE
Juhul, kui kirjutad iseseisvaid töid, annan igale sinukirjutatud tööle tagasisidet.

Kaks teekonda

KUULA JA LOE
Saad kuulata audioloenguid ja lugeda loengutekste. Peale kursuse lõppu, säilib ligipääs materjalidele ja saad tulla tagasi mõne loengu juurde ning kuulata seda uuesti. Kui tegid loengu läbi ja tunned, et soovid valida iseseisvate tööde teekonda, siis tuleb mulle kirjutada ja tasuda vahesumma.

ISESEISVAD TÖÖD
Saad kuulata audioloenguid ja teha iseseisvaid töid, millele mina annan tagasisidet. Igas iseseisva töö loengus on täpsed juhised, mida pead tegema. Näiteks kirjutad ise raadioklipi, brändi hääle või lastele suunatud reklaamteksti. Iga tekst salvestub sinu privaatsele kontole ja mina annan sellele omapoolse tagasiside õnnestumistele ja asjaoludele, mida on võimalik veel paremini teha. Kursuse lõpuks oled teinud 10 iseseisvat tööd ja saanud 10 motiveerivat tagasisidet.

Kursuse sissejuhatus

Brändi hääl

Body copy

Brändipõhised reklaamtekstid

Tootetutvustus

Raadioklipp

Teleklipp

Sotsiaalmeedia

Välimeedia

Sihtgrupp: seeniorid

Sihtgrupp: lapsed

Reklaamtekstide kirjutamise põhialused: kokkuvõte

  • TURUNDAJA
    Sa oled kas turundusjuht, turundusspetsialist või keegi turundusosakonnast. Sa pead tegelema pea iga päev reklaamtekstidega: kas kirjutama neid ise või üle vaatama teiste tehtud tekste. Kirjavigu on üldiselt lihtne parandada, aga kuidas saada aru, kas reklaam täidab oma eesmärki?
  • ETTEVÕTTE JUHT
    Suurem osa Eesti ettevõtetest on väikesed.  Tean isiklikust kogemusest, et ka mõne suure ettevõtte juht vaatab isiklikult kõik reklaamid üle. Kolme töötajaga firmas ei olegi mõtet palgata turundajat, sest lihtsam on ise reklaame teha.
  • ÜLIÕPILANE
    Kas õpid reklaamindust, ajakirjandust, ärijuhtimist või hoopis midagi muud, siis reklaamtekstide põhialused on olulised igal elualal. Samuti ei tea kunagi ette, kuhu elu sind viib.
  • REKLAAMIHUVILINE
    Palju on neid inimesi, kelle töökohustuste seas ei ole otsest sidet reklaamidega, aga kes aeg ajalt puutuvad kokku. Näiteks riigiasutuse töötajad, kes osalevad reklaamiagnetuuride konkursi hindamise žüriides.

Mida on teised öelnud


printerclockthumbs-uplist
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram