Reklaamtekstide kirjutamise põhialused

Õpid kirjutama viie enimlevinud reklaamikanali tekste nii, et nad vastaksid kanali eripäradele, brändile ja reklaamivajadusele.
Registreeru tasuta
või
Registreeru 10€
Koos tagasisidega iseseisvatele töödele
Loenguid
43
Aeg
5 tundi
Formaat
Audio
Koolitaja
Uku Nurk
Telli see e-kursus reaalse koolitusena
Kokkuvõte
Loengud
Kellele mõeldud
Arvustus

Siin räägin ja selgitan ära kogu põhilise reklaamtekstide olemuse. Kursus sobib nii algajale kui ka reklaamidega tegelejale, sest kunagi pole liiast põhialuseid uuesti üle korrata.

Kui tahad, et ma su töid hindan, siis pead asja tõsiselt võtma ja kõik iseseisvad tööd ära tegema ning nendele ka minu poolt tagasisidet saama. Senise kogemuse põhjal saadetakse moe pärast paar tööd, et kas päriselt ka tuleb mingit tagasisidet! Sedasi on tore proovida, aga mingit kasutegurit pole. 10€ ei tee mind rikkaks, ega sind vaeseks, aga netiavarustes tundub 10€ röögatu panustamine ning paljud loobuvad. Seega on kümnekas justkui turvamees, kes laseb läbi ainult need, kel tõsi taga.

Mida kursus sisaldab

BRÄND JA REKLAAMIVAJADUS
Õpid kirjutama reklaamtekste nii, et nad annavad edasi brändimaailma ja samas kinni pidama reklaamivajadusest.

5 KANALIT

  • tootetekst
  • raadioreklaam
  • telereklaam
  • välimeedia
  • sotsiaalmeedia

SEENIORID JA LAPSED
Õpid kirjutama seenioritele ja lastele suunatud reklaamtekste. Mõlemad sihtgrupid nõuavad pisut erinevat lähenemist.

5 TUNDI AUDIOLOENGUID
Kokku üle 40 audioloengu, mis on liigendatud vastavalt teemale. Pikim loeng on u 15 minutit.

 

 

Kursuse sissejuhatus

Brändi hääl

Body copy

Brändipõhised reklaamtekstid

Tootetutvustus

Raadioklipp

Teleklipp

Sotsiaalmeedia

Välimeedia

Sihtgrupp: seeniorid

Sihtgrupp: lapsed

Reklaamtekstide kirjutamise põhialused: kokkuvõte

  • TURUNDAJA
    Sa oled kas turundusjuht, turundusspetsialist või keegi turundusosakonnast. Sa pead tegelema pea iga päev reklaamtekstidega: kas kirjutama neid ise või üle vaatama teiste tehtud tekste. Kirjavigu on üldiselt lihtne parandada, aga kuidas saada aru, kas reklaam täidab oma eesmärki?
  • ETTEVÕTTE JUHT
    Suurem osa Eesti ettevõtetest on väikesed.  Tean isiklikust kogemusest, et ka mõne suure ettevõtte juht vaatab isiklikult kõik reklaamid üle. Kolme töötajaga firmas ei olegi mõtet palgata turundajat, sest lihtsam on ise reklaame teha.
  • ÜLIÕPILANE
    Kas õpid reklaamindust, ajakirjandust, ärijuhtimist või hoopis midagi muud, siis reklaamtekstide põhialused on olulised igal elualal. Samuti ei tea kunagi ette, kuhu elu sind viib.
  • REKLAAMIHUVILINE
    Palju on neid inimesi, kelle töökohustuste seas ei ole otsest sidet reklaamidega, aga kes aeg ajalt puutuvad kokku. Näiteks riigiasutuse töötajad, kes osalevad reklaamiagnetuuride konkursi hindamise žüriides.

Mida on teised öelnud


printerclockthumbs-uplist linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram