Tööandjabränding ja copytekstid

Siin koolitusel vaatame lühidalt üle copytekstide põlvnemise tööandja brändist ning proovime ka ise luua tööandjabrändingule kohast kampaaniat
Loenguid
3
Aeg
1,5 tundi
Formaat
F2F
Koolitaja
Uku Nurk
Telli see e-kursus reaalse koolitusena
Kokkuvõte
Loengud
Kellele mõeldud
Arvustus

Töötuba, mida läbime, on jaotatud kolmeks osaks. Esimeses osas uurime ettevõtte brändi ja sellest tulenevalt vaatame ettevõtte reklaame, kui ühe perekonna lapsi. Sealt edasi annan kätte iseseisva töö ning vajadusel jagan kõik töötuppa tulnud gruppidesse, et oleks lihtsam iseseisvat tööd teha. Selleks kõigeks on aega samuti pool tundi. Lõpuks vaatame üle iseseisvad tööd ning arutleme nende üle. Kindlasti jagan ka näpunäiteid ja soovitusi, kuidas saab paremini.

Töötoa eesmärgiks on selgitada reklaamide põlvnemist ettevõtte brändist ning seda ka omal nahal proovida.

Töötuba on mõeldud personalijuhtidele, kes on tulnud personalijuhtide inspiratsioonipäevale, et hulganisti teadmisi ammutada.

Mida on teised öelnud


printerclockthumbs-uplist linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram