Kaua võib ehk Drool Log

4. okt. 2021

Naljakas ja värvikas näide sellest, kuidas eristuv lähenemine tõmbab tähelepanu. Sageli püütakse eristuva lähenemisega jõuda vähemalt kosmosesse või siis parimal juhul stratosfääri. Sageli pole see üldsegi vajalik. Meie reklaamihorisont on täis igavaid reklaame ja eristuvat ei pea otsima mägede tagant.

Siin hea näide - Drool Log. Nende veebiaadress ongi: https://www.beefitswhatsfordinner.com/ 

Nagu ma aru saan, siis tegemist on  farmeritega, kes koondunud ühise nimetaja alla või siis müüvad oma toodangut sellele ettevõttele. Väga vabandan, aga nii palju kui ma otsisin, ei saanud ma firmast sotti. Igatahes on seal veebiaadressil kõvasti turundusjuttu ja juriidikat. Samuti ka retsepte ja muud toiduga seonduvat.

Reklaamist

Huvitav oleks näha statistikat, et kui paljud inimesed on kahetunnise video algusest lõpuni ära vaadanud. Ilmselt on neid väga vähe. Samas - arvestades tänast "tiktokilikku, kakssekundit ja valmis" lähenemist, ujub see video täiesti vastuvoolu. Samuti äratab see video küsimusi, et kas seda klippi näidati siis reklaamiplokis? Kindlasti mitte. Tegemist on ülimalt selge ja konkreetse sõnumiga: ahvatleva liha valmimine võtabki aega. Kui vaadata nende veebilehte ja lugeda sealt postitusi, siis nad lähenevad lehmakasvatusele väga sügavuti. Seal on päris kauboid ja ehtsad ranchod. Garneeringuks roheline maailmavaade ja tervisliku toidu hoiak.

Arutleme veel

Miks? Selge see, et suvaline lihatükk poeletil ei tekita mingeid emotsioone. Loomulikult võib sellel tootel olla ilus pakend ja kõva bränding, aga see kõik ei mängi rolli. Ilma reklaamita ei ole võimalik saavutada õiget kuvandit. Reklaam ehitab kuvandit. Kas see on imagoreklaam? Kas see on isureklaam? Mis asi see on?

Pilt: https://www.youtube.com/watch?v=AZAuX_F2dTM

Reklaam leitud: https://www.adweek.com

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram