Millest siin kursusel juttu tuleb?

 

Kõigepealt tahan selgitada seda, et kellele see esitlus üldse mõeldud on. Idee müük erineb füüsilise kauba müümisest selle poolest, et ideed ei ole reaalsel kujul olemas. Müüa tuleb midagi sellist, mis võiks saada reaalsuseks. Kursus ei ole mõeldud müügiinimestele, kes müüvad füüsilisi tooteid või reaalseid teenuseid.

Strateegiaplokk - siin selgitan esitlemist ennast ja räägime sellest, et strateegia algab juba esitluse koostamisel

Esitluse plokk - siin räägime esitluse tegemisest. Kumb on tähtsam kas esitleja või esitlus ja kuidas esitlus mõjub, siis vaatame esitluse kujundust ning lõpuks käsitleme ka lugemisesitlust.

Esinemise plokk - siin käsitleme valmisolekut enese häälestust esitluseks, esineja ja esitluse koostööd ja toome näpunäiteid esitluse psühholoogiast.

Lõpuks - Natuke nalja lõpetuseks ehk esitlusvigad. Siin räägin lugusid mis esitlemistel on juhtunud.

    • Üldine
    • Strateegia
      • Kuidas ideed tõhusalt esitleda
      • Kuidas koostada esitlust
    • Esitlus
      • Esitlustest üldiselt
      • Kuidas kujundada esitlust
      • Kuidas koostada lugemisesitlust
    • Esinemine
      • Esinemisest üldiselt
      • Kuidas esineda esitlusega
      • Kuidas mõjuda kuulajale
    • Lõpuks
      • Lõpusõna
      • Kuuri tšällens
  • linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram