Kuidas käib õppetöö

Kursuse sissejuhatus
Kursuse sissejuhatus

Kursuse läbinu oskab:
kokku panna elementaarseid reklaamtekste ning
- hoida neid brändipõhistena
- mitte kõrvale kalduda reklaamifookusest
- vormindada viide enimkasutatud reklaamiformaati
- arvestada lisaks tööealiste sihtgrupile ka laste ja vanurite sihtgrupiga

Iseseisvate tööde hindamisel on mul kaks ülesannet:
1. hinnata formaadi täitmist
2. hinnata sisulist poolt

 

Loengu transkriptsioon

Siin loengus selgitan kursuse olemust, toimimist ja kahte erinevat teekonda kursuse läbimiseks.

Kõigepealt:
teretulemast reklaamtekstide kirjutamise põhialuste kursusele. See on küll pikk nimi, aga püüdsin panna pealkirja sedasi, et ta annaks võimalikult täpselt edasi kursuse olemust.

Kõik loengute teemad olen valinud siia kursusele oma 20 aastase reklaamiagentuuri kogemuste baasil, silmas pidades kõige enimesinevaid olukordasi turundusalal. Ehk siis teemasid, mida kõigil peaks vaja minema.

Kursuse läbinu oskab:
kokku panna elementaarseid reklaamtekste ning
- hoida neid brändipõhistena
- mitte kõrvale kalduda reklaamifookusest
- vormindada viide enimkasutatud reklaamiformaati
- arvestada lisaks tööealiste sihtgrupile ka laste ja vanurite sihtgrupiga

Iga teema olen jaotanud sedasi, et ükski loeng ei veniks liiga pikaks ja selle saaks sobival hetkel ära kuulata. Kõikides teemades on enam vähem samasugune jaotus: sissejuhatus, teema täpsem selgitus, iseseisev töö ja minupoolne lahendus sellele tööle. Minupoolsed lahendused on siis selle mõttega, et ma saaksin täpsemini edasi anda seda, mida sinult ootan. Minupoolsed lahendused on kuuldavad neile, kes tellisid iseseisvate töödega teekonna.

Nüüd natuke iseseisvatest töödest.
Minu kogemusel on kahesuguseid inimesi - need, kes hea meelega proovivad ja kirjutavad ja saavad tagasisisidet ja teised, kes niiväga ei taha kirjutada. Inimeste õppimismeetodid on erinevad ja tegin siia kaks teekonda - üks on koos iseseisvate tööde ja tagasisidega ja teine teekond on lihtsalt loe ja kuula teekond.

Iseseisvad tööd on olulised selle jaoks, et kui hiljem oled oma reaalsete tööülesannete täitmisel, siis on sul juba oma isiklik kogemus minu kursusest, kuidas ühele või teisele olukorrale läheneda. Ja kes siis ei tahaks ennast proovile panna ja ülesandeid lahendada?

Nii, et kui valisid kuula ja loe teekonna, siis saad kuulata audioloenguid ja lugeda loengu materjale, kui valisid iseseisvate tööde teekonna, siis saad lisaks ka ise kirjutada ja oma kirjutistele ka minupoolset tagasisidet.

Saladuskatte all võin ütelda, et kui klikkad ülesande loengus läbitud, siis saad ligi ka minupoolsele lahendusele. Ega ma oma jutte saladuses ei hoia, aga samas ei taha ka infoga üle koormata neid, kes valisid kuula ja loe teekonna.

Mis kõige tähtsam: reklaamtekstide kirjutamine on lahe ja lõbus tegevus. Kõik on reklaame näinud ja igal inimesel on oma lemmikreklaamid ja kindlasti ka sellised, mis niiväga ei meeldi.

Sinu iseseisvate tööde hindamisel on mul kaks ülesannet:
1. hinnata formaadi täitmist
2. hinnata sisulist poolt, ehk siis et kas selline reklaamtekst võiks äratada tähelepanu ja jääda meelde.

Kui vastasid ennist minu küsimusele, et kas sul on mõni reklaam, mis sulle on meelde jäänud, siis enamasti jäävad meelde need reklaamid, mis eristuvad. Reklaami ülesanne ongi eristuda, seega peab iga reklaam ja iga reklaamtekst püüdlema sinna poole, et eristuda ja meelde jääda.

Soovin olla sulle igal sammul abiks ja kui midagi jääb selgusetuks, siis oled alati teretulnud küsima küsimusi ning täpsustusi.

Siitsamast loengu alt saad klikata järgmisele loengule, see ongi meie esimene teema: brändihääl. Järgmises loengus juhatan sisse brändi hääle temaatika.

    • Kursuse sissejuhatus
    • Brändi hääl
      • Sissejuhatus brändi hääle teemasse
      • Kuidas kirjeldada brändi häält
      • Brändi hääle iseseisev töö
      • Minu versioon brändi häälest
    • Body copy
      • Sissejuhatus body copy teemasse
      • Kuidas kirjutada body copy teksti
      • Body copy iseseisev töö
      • Minu versioon body copy tööst
    • Brändipõhised reklaamtekstid
      • Brändipõhised reklaamtekstid
      • Brändipõhiste reklaamtekstide iseseisev töö
      • Minu versioon brändipõhisest reklaamtekstist
    • Tootetutvustus
      • Sissejuhatus tootetutvustuse teemasse
      • Kuidas kirjutada tootetutvustust?
      • Tootetutvustuse iseseisev töö
      • Minu versioon tootetutvustusest
    • Raadioklipp
      • Sissejuhatus raadioklipi tekstide teemasse
      • Kuidas kirjutada raadioklipi ideed
      • Kuidas kirjutada raadioklipi tekste
      • Raadioklipi iseseisev töö
      • Minu versioon raadioklipist
    • Teleklipp
      • Sissejuhatus teleklipi teemasse
      • Kuidas kirjutada teleklipi ideed?
      • Kuidas kirjutada teleklipi tekste?
      • Teleklipi iseseisev töö
      • Minu versioon teleklipist
    • Sotsiaalmeedia
      • Sissejuhatus sotsiaalmeedia teemasse
      • Sotsiaalmeedia postituste kirjutamine
      • Sotsiaalmeedia iseseisev töö
      • Minu versioon sotsiaalmeedia postitustest
    • Välimeedia
      • Sissejuhatus välimeedia teemasse
      • Kuidas kirjutada välimeedia tekste?
      • Välimeedia iseseisev töö
      • Minu versioon välimeedia tekstist
    • Sihtgrupp: seeniorid
      • Sissejuhatus seeniorite teemasse
      • Kuidas kirjutada seenioritele suunatud reklaamtekste?
      • Seeniorite sihtgrupi iseseisev töö
      • Minu versioon seeniorite reklaamtekstidest
    • Sihtgrupp: lapsed
      • Sissejuhatus laste teemasse
      • Kuidas kirjutada lastele suunatud reklaamtekste?
      • Laste sihtgrupi iseseisev töö
      • Minu versioon lastele suunatud reklaamtekstist
    • Reklaamtekstide kirjutamise põhialused: kokkuvõte
      • Reklaamtekstide kirjutamise põhialused: kokkuvõte
  • linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram